15 marca 2013

Różana wazelina

Niedawno wspominałam wam o mojej wazelinie do ust, więc czas się nią pochwalić :)
Wazelina wylądowała w mojej kosmetyczce dzięki abc-uroda

Flos-lek,  Lip Care
wazelina kosmetyczna i ochronna do ust

Pojemność : 15 g
Cena : 6,70 zł
Dostępna : TUTAJ


Wazelina jest oczywiście przezroczysta, o delikatnym, różanym zapachu.
Znajduje się w małym, metalowym pudełeczku, więc bez problemu można ją zabrać wszędzie ze sobą :)

Informacje od producenta:

Moim zdaniem:
Wazelina jest bardzo wydajna i łatwo się ją aplikuje. Jest bezbarwna, ale na ustach tworzy błyszczącą powłoczkę i wydobywa z nich kolor :) Od wszystkich szminek i błyszczyków bądź pomadek ochronnych, wazelinę odróżnia bardzo wysoka trwałość - na ustach utrzymuje się niesamowicie długo i świetnie chroni je np. przed zimowymi mrozami, które prowadzą do pierzchnięcia i pękania. Usta - tak jak zapewnia producent - są nawilżone i natłuszczone. Ogólnie, wazelina sama w sobie jest świetnym kosmetykiem - chciałam znaleźć jakieś wady, ale takowych nie znalazłam - nie widać żadnego negatywnego wpływu, podrażnienia czy uczulenia, dlatego szczerze polecam wazelinę od Flos-Leka :)

Efekty:

Ogólna ocena:
6/6

Macie zamiar w przyszłości zainwestować w wazelinę?
A może już macie jakąś ulubioną?
Podobają się wam efekty wazeliny?

4 komentarze:

  1. Nie używam wazeliny, tłusta bardzo... Wolę pomadki :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wazelina :3 Tak jak Polcia. wolę pomadki, ale wazeliny też są okey :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś wazelinę, ale teraz używam tylko pomadek.

    OdpowiedzUsuń